fredag 14. februar 2014

God valentin!

Året har hatt en helsemessig dårlig start og nesten alt blir utsatt til i morgen, men i morgen kommer så alt for sjeldent. Dermed ligger bloggen igjen litt brakk og jeg klarer bare å gjøre noe småtteri nå og da når det gjelder hobbyting. Dog var jeg tidlig ute til valentin og har fått laget noe småtteri til de som står meg nærmest.

Mannen min og jeg spiller ofte wordfeud og siden jeg som oftest vinner over han så har jeg laget ett kort med litt humor:



Sønnene mine har fått hvert sitt Norgesglass pyntet og fylt med favorittgodteri:




 
 
Og noen gode venner har fått en superenkel hilsen med ett stempel som passer min humor:
 


 
Tantebarna som bor i nabolaget har fått små gjenbruksesker pyntet med restepapir og fylt med godis. Eskene har det vært ferske bær i:
 






 
 
Lurer du på hvorfor jeg ikke pynter med hjerter? Jeg elsker jo hjerter og dermed er jeg tom for mønsterark med hjerter. Jeg syns monsteret var en liten sjarmør, den og mange andre finner du gratis her. Jeg har skrevet de ut på fotopapir for en blankere finish. Scrabble bokstavene fant jeg hos fuzzimo.com. De har masse kult som jeg skal titte nærmere på en annen gang.

Jeg håper du har hatt en hjertefin dag!

9 kommentarer:

  1. Det är bra att du skjuter upp till morgondagen. Det är inte bra att du inte mår okej men det är bra att du tar hand om dig! Du förstår vad jag menar=))

    Så skrattar jag åt korten till din man. Jag och en arbetskamrat spelar wordfued. Och jag förlorar jämt!! Jag har aldrig vunnit och ibland funderar jag på att fuska med en ordbok bara för att få vinna en gång. Men så kan man ju inte göra.

    Så hoppas jag att det snart vänder. Så att du får mera ork.
    Mjuk dag till dig!

    SvarSlett
  2. Det er ikke noe greit når helsa ikke vil. Her har du laget masse flotte ting da. Tenker alle som fikk disse ble kjempe glade :)
    Håper helsa blir bedre :)
    Linda

    SvarSlett
  3. Såååå fine ting, og så koselig å få i postkassa ♥

    Glad i deg!!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig det må være å få en av disse gavene, med omtanke bak. Veldig kreativt og fint :-)

    SvarSlett
  5. Åhh, vad du är fantastisk! Du gör så himla fina saker! Jag kan tänka mig att "de dina" blev glada! Kortet är underbart..... :)
    Kram Jennica

    SvarSlett
  6. Alltid kul att kika in här! Så många fina saker du gjort!!! Allt som oftast med stilig knorr :) Livet vore en ständig öken utan humor!! Hoppas att morgondagarna snart börjar trilla in lite oftare, m a o önskar jag att du snart känner dej bättre! Ta väl hand om dej!!

    SvarSlett
  7. Heeeeelt underbara valentinsgåvor! Älskar din uppfinningsrikedom och fantasi! Och sen har du genomfört alla härliga idéer också! Toppen!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  8. Det var trist å høre at helsen ikke har spilt på lag med deg, håper at det snart bedrer seg!

    Superherlig kort du har laget til mannen din! Dette må han ha ledd godt av :-)

    Så snilt av deg å lage godteesker til nabobarna, da. Tipper det var veldig populært!

    Krysser fingrene for at du snart føler deg bedre, og gleder meg til å se hva du finner på av kreative prosjekter framover :-)

    Klem fra andre siden av solbyen ;-)

    SvarSlett
  9. Så mykje fint! Denne bloggen skal eg følge :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥