tirsdag 14. januar 2014

Gjenbruk

Gjenbruk er gøy! En helt vanlig husholdning inneholder en liten skatteskiste, iallefall for en skrotnisse som meg :)


En hårgeleboks har blitt pimpet med dekorplast og tekstilteip. Easypeasy og gjort på noen få minutter og allikevel blir det, etter min mening, dekorativt og fint. Ypperlig for en pengegave eller noe småtteri til et bursdagsbarn:




To maisbokser har også fått nytt liv:


 
 
 
 
Dette er en dorullkjerne, en kjøkkenrullkjerne og ett mentosrør klare for nye oppgaver:
 
 

 
 
På Instagram har jeg fått spørsmål om hva disse rørene er pyntet med. Nesten alt papir er papir fra Søstrene Grene bortsett fra den høyeste som jeg tror er fra Maja design. Husene er Magnolia stempel som jeg har fargelagt. Hvis du er på Instagram hadde det vært hyggelig om du tittet innom meg på PAPIRLEKEN så kommer jeg på gjenbesøk :)
 
 


 
 
De to til venstre inneholder telys og er en en fin hverdagsgave sammen med en pakke servietter. "En klem er som ett håndtrykk fra hjertet" er en rubon mens teksten på kjøkkenrullkjernen er skrevet ut på PCen og der står det "Gresset er grønt der hvor man er, hvis man bare husker på å vanne det", mye sannhet i de ordene. Dorullkjernen har jeg tenkt å fylle med bursdagspenger og litt godteri.
 
 
 
Jeg håper du er vel igang med det nye året!
 
 

4 kommentarer:

  1. Jädrans vad du pysslar ihop fina saker!
    Du har verkligen tålamod.

    Och tack för alla dina fina spår! Blir så glad när jag ser att du varit in!

    SvarSlett
  2. Hvoooooooooooooooooooooooorfor visste ikke jeg at du hadde 143 innlegg på IG??!?! WTF.....!

    SvarSlett
  3. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: du er så herligt kreativ. Alt her er bare superfint <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥