fredag 11. oktober 2013

Fantastiske Anne!

Det er fredag og jeg er så innmari sliten etter å hatt besøk av en venninne en time i går. Det koster meg så mye disse sjeldene vennebesøkene, men de gir meg mer og jeg har stadig følelsen av å være heldig. Jeg må innrømme at jeg allikevel startet dagen i dag med å syntes litt synd på meg selv fordi kroppen er full av influensafølelse, det verker i muskler og ledd og halsen er trang og vond. Sønnen min venter ett viktig brev så da postmannen smalt i lokket gikk jeg ut til postkassa og fant en konvolutt med en nydelig håndskrift som var meg ukjent. Jeg oppsummerte fort at jeg verken har bursdag eller navndag og lurte på hva dette kunne være for noe. Og for en overraskelse!


En vaker tag full av detaljer og struktur fra min bloggvenn, Anne. For en gave! Og enda en gang føler jeg meg heldig. Jeg har aldri møtt eller kommunisert med Anne utover at vi legger igjen kommentarer på hverandres blogger og hun har blitt en verdsatt følgesvenn i bloggverden. 

Anne, jeg har siden i sommer tenkt at jeg skulle ha snoket frem adressen din og sendt deg en liten hilsen i posten som takk for at du er så raus og trofast. Dessverre så er livet mitt blitt slik at det meste jeg skulle ha gjort tenker jeg at jeg skal gjøre i morgen, men i morgen kommer bare en sjelden gang og jeg har ikke fått  sendt deg noe. Men plutselig en dag..

Til Anne spesielt, men også til andre nettbekjente. Tusen takk for alt dere gir av dere selv i den digitaleverden. For meg så er det ett godt sted å være for jeg kan komme når jeg kan og det koster ikke så mye. Takk for at dere gjør mitt univers større! 

PS! Jeg blogger via iPhone og får ikke til det tekniske. Bloggen til Anne finner dere her: http://annes-hobbyrom.blogspot.no
God helg. Måtte den bringe dere gleder like store som mine. 

6 kommentarer:

  1. Så fint gjort! Dom där handlingarna betyder så mycket när man inte mår bra!

    Kram och fin helg/Hannis

    SvarSlett
  2. Å, tusen takk for vakre ord! Det var hyggelig at tagen falt i smak :-)

    Ønsker deg en riktig god helg også!

    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Vacker tag, som jag förstår att du uppskattar mycket!

    Det där med vänskap via internet är fantastiskt. Jag har ett par vänner som jag "pratat med" i cyberrymden i många år nu. En av dem har jag träffat en gång, i somras, men den andra har jag aldrig sett i verkligheten. Jag räknar henne ändå som en av mina bästa vänner. Det är starkt.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Åååå så koselig !!! Ikke noe som varmer et hjerte mer !
    Håper du har hatt en fin helg og at en fin uke venter på deg :-)
    C.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥