onsdag 29. mai 2013

Colgate ProClinical elektrisk tannbørste

 
Likenshare har gitt meg muligheten til å prøve en elektrisk tannbørste, her er min erfaring:
 

 

Jeg har test tannbørsten i en 5 - 6 uker nå og jeg må litt overraskende innrømme at den er forbausende god.  Sitatet er hentet fra reklamen til Colgate ProClinical elektrisk tannbørste:
"Nye Colgate ProClinical elektrisk tannbørste har unike smartsensorer som tilpasser pussemetoden automatisk etter tannflatene, og fjerner 5 ganger mer plakk enn en manuell tannbørste. Resultatet er en mer grundig og effektiv rengjøring enn noen gang!"
 
Om den holder det den lover, vet jeg ikke, men tennene føles renere. Jeg pleier å slite ut tannbørster skammelig fort, men denne har holdt seg like fin. Ulempene er litt høyt støynivå og litt dårlig batterikapasitet. Prisen er også i høyeste laget etter min lommebok (1600), men jeg syns faktisk at den er så god at jeg sannsynligvis  hadde kjøpt en maken hvis den hadde gått i stykker.
 
 
Puss puss så får du en suss! Regnværssuss - hvor er våren/forsommeren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥