torsdag 24. mai 2012

For a boy :)

For noen år tilbake kom jeg over en blogg hvor det ble laget julekort midt på sommeren, det var først da jula kom at jeg forstod hvor lurt det var. Anne som er dama bak bloggen har senere blitt en kjær følgesvenn i bloggverden og den som oftes legger igjen spor etter seg. Tusen takk for det, Anne! Anne er forresten den jeg syns er aller flinkest til å fargelegge trykk, bare ta en titt i bloggen hennes. Nå har Anne blitt DT for Stampaive and more og der har de en utfordring som heter FOR A BOY, her er mitt bidrag:



Bakgrunnen på kortet er en gammel pastaeske som jeg har stemplet og malt med hjemmelaget Gesso i flere lag.  Syns det ga en gaske kul effekt da det ser ut som om det er murstruktur. Innsiden er uten gesso:


5 kommentarer:

  1. Ååå, så koselig hilsen dette var :-) Tuuusen takk!! Og du er virkelig en kjær følgesvenn for meg også!

    Og kortet ditt er knalltøft, i ekte Theresestil :-)

    Tusen takk for hyggelige ord, og for at du ble med på utfordringen vår på Stampavie and more!

    Ha en herlig pinse!

    SvarSlett
  2. KJempetøft guttekort! Så herlige ting du lager både av papir, hekling og søm! : ) Ha en fortsatt fin pinse!

    SvarSlett
  3. Fantastic card. Look really "cool"...

    Thanks so much for joining us at SAM this time. Hope to see you back soon!

    Hugs, Kiki

    SvarSlett
  4. Dette kortet har vært det perfekte kortet for min gutt som blir 4 år i desember:)Alt er tøft og kult!:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥