fredag 18. mai 2012

Askepott

To av mine gode venner har bursdag nå i mai. Vi er en trekløver så gavene ble nesten like. De fikk hvert sitt hjerte (bare det ene ble avbildet) :



Siden de er litt frossene av seg begge to heklet jeg tøfler til de i bomull slik at de kan brukes nå som det liksom skal være vår/sommer. 




Siden venninnene har fått utdelt slike små, nette, feminine Askepottføtter (æsj) så kunne jeg ikke være modell for tøflene av frykt for vide de for mye ut :o). Tøflene ble veldig fine på!

4 bunter Paris fra DROPS Design (du finner oppskriften der) holdt akkurat IKKE til to par, manglet omtrent 20 cm garn så det ble litt juks på den tøffelen jeg har gjemt bakerst.




Nå venter jeg på varme mai dager slik at jeg kan sprike med tærne i gresset!

1 kommentar:

  1. Digger de hjertene dine, altså, de er så stilige! Både tøffe og søte på en gang :-)

    Også så herlige tøfler! Fine farger, og nydelig utført håndarbeid!

    Tusen takk for at du titter innom meg og legger igjen koselige kommentarer, det setter jeg veldig stor pris på!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥