søndag 27. november 2011

Hjertevarme

Det er nesten ikke til å tro, men nå har jeg omsider (etter å ha tenkt tanken ett års tid) begynt å sy på andre ting enn papir. Da jeg nylig var i Gøteborg så jeg noen fine rishjerter som man kan varme i microen. God ide tenkte jeg og kombinerte hjerter med favoritt tekststemplene mine. Brukte vanlig stempelpute på bomullstoff, sydde hjerte og fylte på grøtris og vips! Varme hjerter. Pakket de inn i rød papp med instruksjon på oppvarming og cellofan og dermed fikk venninnen med seg det hele på årets julemesse til inntekt for Fredskorpset. Glemte å ta bilde av de ferdig innpakket, synd egentlig for da så de veldig så fine ut..



Vi har feiret første søndagen i advent med fotballkamp i norravind. Da er det rein lykke å komme hjem til ett varm hus med vakre stjerner i viduene.

2 kommentarer:

  1. Så smart! Også så fine :-) Veldig hyggelig å se nytt i bloggen din igjen, forresten!

    Og jeg kan skrive under på der med vinden, nå som vi bor i samme kommune :-) Vi har vært i bursdag i dag, og holdt på å blåse bort på veien hjem!

    SvarSlett
  2. Så flink du er :-)) Ønsker deg en fiiin før-juls tid !!! I ruskeværet ;-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥