tirsdag 16. februar 2010

Hipp Hurra x 2

Om 2 timer fyller 2 jenter jeg kjenner år - gratulerer så masse med dagen Susanne og Alexandra!

Kortet til Alexandra er et neverending card. En veldig fasinerende bretteteknikk. Jeg ble sittene å brette og brette etter at det var ferdig fordi det er så stas. Man åpner en "luke", bretter kantene tilbake og så kommer det en ny luke - og det "never ending"! Kult! Her finner du tutorial om du har lyst til å prøve.  Bildekvaliteten er så som så, men pyttsann:










Kortet til Susanne har jeg laget nå i kveld etter å ha hatt en lang dag med forelesninger og gruppearbeid, itillegg til familieliv, så var hodet fortsatt fylt med stigma, marginalisering, avvik etc - kan jo ikke bli lystige kort av slikt! *ler* Prøvde å pimpe det opp med litt fargerikt bakgrunnspapir og litt blonder, men det er ikke alltid at MER gjør det BEDRE.. Er altså ikke fornøyd, kanskje blir det nytt kort i morgen? Kanskje ikke.. :o)







Håper du har en fin kveld og at onsdagen venter med noe godt til deg!

6 kommentarer:

  1. Så morsomme kort! Den bretteteknikken har jeg aldri prøvd, må nok se på den ja. Takk for tips!
    Klem

    SvarSlett
  2. Synes kortet var knallstilig, jeg! Kule farger og fint med blonden som myker opp uttrykket på kortet.

    Kjempemorsomt det første også, glade farger og mange fine detaljer.

    Ha en kjempefin helg, og håper du får slappet godt av i helgen fra travle dager :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kort i en flott blogg!

    SvarSlett
  4. wow, knallstilig kort, takk for linken. Må nok prøves en dag ja (bare jeg får litt bedre tid, kanskje etter scrapperommet er ferdig ryddet)

    SvarSlett
  5. Flotte kort begge to (du trenger slett ikke lage noe nytt) :)
    Jeg har også hatt lyst til å lage et slikt neverending-card,men det har liksom aldri blitt noe...Ser utrolig stilig ut:)

    SvarSlett
  6. Alexandra digget kortet! Og det sier litt, siden den jenta ikke lar seg begeistre av så mye. ;P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥