onsdag 17. februar 2010

Ennå mer HURRA!

Nathalie har også fylt år denne måneden. Hun ønsker seg, som alltid, penger så jeg har laget en litt annerledes pengelomme (der rosene står - ser nå at lomma har skildd :o)


Det er første gang jeg har prøvd denne bretteteknikken, morsom igrunn så kommer nok til å bruke den igjen. Jeg har ingen link da jeg bare prøvde meg frem for å få det til å passe med stempeltrykket.

I dag har jeg overvunnet dørstokkmila og løpt meg en tur ute. Det var deilig! Men jeg ønsker meg ulltruser - kaldt på rumpa! (Håper ikke mormor leser dette for da  STRIKKER hun det sikkert i bursdagspresang...)

8 kommentarer:

  1. Utrolig fint kort!!!

    He he.. ser for meg at du løper rundt med en herlig ull underbukse ... strikket sådan ;-)))

    SvarSlett
  2. Så herlig kort! Du kan vel lage en mal vel? :D

    Flink du er som trener og greier. Og tusen takk for hilsener i bloggen. Sleng deg med på neste konkurranse på scrappiness i alle fall? Mener de skulle legge ut noe rundt 1. mars. :D

    SvarSlett
  3. Stilig kort, morsomt med andre bretteteknikker, synes jeg. Det stemplet var utrolig tøft!

    SvarSlett
  4. Det var KNALLtøft! Kul bretting :-)

    Også så flink du er som har løpt utendørs i vinterværet, jeg er imponert *tommelopp*

    SvarSlett
  5. Herlig kort, artig bretteteknikk!!
    Liker godt det stempelet du har brukt;)

    Fortsatt God helg!!

    SvarSlett
  6. hihi, kanskje mormor allerede er i gang å strikker ;)

    knallflott kort, de er så stilige og flott detalj med pengelommen

    håper du får en flott helg

    SvarSlett
  7. så stilig!! dette så litt avansert ut, men skikkelig flott=)

    SvarSlett
  8. Herlig kort! Det stempeltrykket er bare såå stilig! Morsom og flott bretteteknikk.
    Hihihi,hjemmestrikkede ulltruser,ja;D Ser for meg noe ganske stort og uformelig når jeg tenker på det...:)Sikkert ikke så praktisk når man skal ut å løpe;)

    Og ja,jeg skal bli bestemor til sommeren:) Gleder meg såååå:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥