lørdag 16. januar 2010

Ryggsekk

Jeg har endelig fått laget et ryggsekk kort. Det er første gang jeg lager det, og jeg er ikke helt fornøyd. Men velger å legge det ut siden det har vært litt stille her denne uka. Jeg var litt uheldig med stemplingen, og jeg syns lomma foran ble for stor i forhold til sekken. Og selvom malen ikke sa noe om det, så skulle det nok vært et prege kant øverst på sidene slik at brettingen blir penere når man lukker sekken. Jeg glemte å ta bilde av baksiden, den er også kledd med blått papir og jeg har laget ryggsæler. Øvelse gjør mester - neste blir bedre!







Malen fant jeg HER. God helg!

6 kommentarer:

  1. åh så lekkert!! synes det var kjempefint jeg! lekkert altså, det skal du være fornøyd med=)

    SvarSlett
  2. Synes det var en kjempeflott ryggsekk jeg! Og hadde aldri gjettet at dette var første forsøk. Men jo, kan være enig med brettekanter, det er alltid kjekt har jeg lært. ;-)

    Håper du lager flere, og har du malen på nett?

    God helg!

    SvarSlett
  3. flott ryggsekk, jeg synes den ble flott og synes lomma skulle være såpass;)) Fint med blått og brunt sammen c;)

    SvarSlett
  4. Jeg synes at denne ble knallstilig, jeg :-) Kjempefin fargekombinasjon, blått og brunt er så stilig, og jeg synes at lomma ble helt perfekt, jeg. Denne synes jeg absolutt du skal være fornøyd med!

    Ha en kjempefin lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Wow,denne ryggsekken var tøff! Skikkelig stilig måte å lage kort på og perfekt til å legge litt godteri oppi;)Flotte farger du har brukt:) Og aldri om jeg hadde trodd at dette var første forsøket ditt,nei:)

    SvarSlett
  6. Stilig denne var da! Dette fikk jeg sannelig lyst til å prøve meg på selv. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥