søndag 13. desember 2009

Vintage...?

Kreativ hobby har en utfordring i å lage noe med temaet Vintage. Det er en stil jeg aldri før har prøvd meg på og heller ikke føler at "er meg". Jeg har dog tatt det som nettopp en utfordring å prøve noe nytt. Det er ett lite glass med pulverkaffe som har blitt "pimpet" og blitt fylt med brente mandler. Englearket er en papirpose som jeg fikk av en venninne som hadde handlet til meg på et bruktmarked i London:






Jeg har brukt 2 "God jul" stempler og ett notestempel fra Kreativ hobby.

3 kommentarer:

  1. Vintage synes jeg absolutt du kan gjøre mer av, for dette ble jo kjempeflott!! Men jeg skjønner godt hva du mener, for vi finner noen stiler vi trives med og noen vi ikke er komfortable med. Jeg har noen sånne selv også :-) Men selv om du ikke føler deg helt hjemme i vintagestilen synes jeg uansett at det ble kjempefint!

    SvarSlett
  2. Trofaste Anne :o) Tusen takk for nok en hyggelig kommentar! Man har vel lett for å falle inn i gamle vaner både i scrapping og livet generellt så greit å prøve noe nytt innemellom.. Vintage er nok ikke meg, men allikevel gøy å prøve.

    Håper du koser deg i adventstiden, her er det snø i lufta i dag!

    SvarSlett
  3. Vintage er kjempevanskelig føler jeg, så jeg skjønner godt hva du mener. Vanskelig å lasse på så mye som skal til og allikevel få det til å se ut som det hører sammen...;-)

    Men dette ble jo knallfint! Og brente mandler passer jo så godt i slike glass. Resultatet ble knallfint og jeg tror nok du fint kan prøve mer innen vintagestilen altså!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥