lørdag 21. november 2009

KH 10 av 10 Spinner kort

Det er nesten litt vedmodig at jeg har kommet til det siste kortet mitt i julekort utfordringen til Kreativ hobby. Tusen takk for at jeg fikk være med! Bloggen min har fått langt flere besøkende (jeg innstalererte teller når jeg ble med) og jeg har fått se mange nye blogger med de lekreste ting i! Takk til alle som har vært besøk :o)

Jeg er ikke helt fornøyd med mitt 10. bidrag, men jeg har bestemt meg for å poste det allikevel. I bunnen av kortet, nede ved den lille musa, er det et stempel som ikke syns særlig godt på bilde, det er embosset og syns bedre i virkeligheten. Prøvde å benytte meg av en stripe sollys for at det skulle syns på bildet, men det ble vel så som så .. Trykket skulle nok vært embosset hvitt, men den fargen har jeg ikke - foreløpig: o)




Innsiden av kortet ser slik ut:



Da jeg meldte min interesse for å delta på utfordringen jeg ga meg selv en betingelse, at jeg ikke skulle kjøpe meg noe nytt for å delta! Dermed har jeg fått brukt en hel del av gamle juleark (jeg kjøpte en stooor bunke "brukte" arken for en stund tilbake). På det siste kortet har jeg unnet meg et par av årets nyheter - lekre ark!

Og jeg var jo så heldig at jeg ble trukket ut som vinner av bretteteknikk konkurranse. Se så mye flott jeg fikk! Tusen takk Kreativ hobby! PS. Stemplet øverst til høyre er det som ikke syns på kortet... :os



2 kommentarer:

  1. Jeg synes at dette var kjempefint, jeg! Og kjempemorsomt at innsatsen har gitt flere besøk på bloggen din, for alt det flotte du lager fortjener definitivt flere seere!

    Gratulerer med flott innsats og velfortjent premie!

    Og,- keep ut the good work!!

    PS! Jeg bruker for øvrig bare blankt embossingpulver, for da er det nok med en boks samtidig som trykkfargen kommer fram uansett

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det flotte julekortet vi har fått av deg - og takk for deilig sjokolade :-) Du har fullført utfordringen med glans og en julegave blir sendt til deg i god til før julaften. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥