fredag 14. august 2009

Den fineste Maja'n..

.. har nettopp hatt bursdag. Og siden hun ALLTID - og helt uten unntak - glemmer min bursdag så syns jeg det var på høytid å lage en bok med "Dager å huske" til henne:



Hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg begynt litt før og laget noen sider nå og da, det ble et tidskrevende prosjekt selvom det er en enkel bok. Viser bare noen av sidene her:



Små detaljer:



Jeg er ikke så sikker på om bind-it-all var en nyttig innvestering, bruker den skammelig lite, men denne gangen var det jo kjekt å ha den selvom jeg nok trenger litt mere trening for å få det til å se "proft" ut.

PS! Jeg skal ikke skryte på meg å være noen god fotograft, men bildene mine er klare på maskinen, men blir suddete når jeg laster de opp her.. Noen som vet hvorfor??!

God helg til dere som er innom! :oD

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott denne var. Du fargelegger helt nydelig!
    Vet ikke hvorfor bildene blir blurry, syntes ikke de var så ille. Men bildene blir gjerne forminsket når de lastes opp?

    SvarSlett
  2. Oy den var skikkelig fin og jeg kan se at du har lagt utrolig masse tid i den der ja!!! Heldiggrisen henne!!!! Du er kjempeflink! Håper du har en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Oj,denne var kjempenydelig,som alt annet du lager;) Du er flink til å fargelegge,og fargene harmonerer skikkelig godt med hverandre.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥