søndag 19. juli 2009

Stoor jente?

Dette er mine spe forsøk på å bli "stor jente" og lage "ordentlige" kort. Takk til alle jeg stjeler inspirasjon og lærdom av når jeg blogghopper omkring. Det er så mange av dere som er sååå flinke!



Min kjære mormor er hjemme i nord, men jeg syns hun er hjemme når hun er i nærheten av meg, så bestemte meg for å lage et velkomme hjem kort til henne. Syns mønsterarket er så nydelig i seg selv at jeg ikke fikk til å pynte det bort mer enn jeg måtte.

Da jeg først gjorde alvor ut av planen om å bestille promaker, så var det ikke så gjennomtenkt så de fargene jeg har er litt vanskelig å matche hverandre så resultatet blir litt annerledes enn om jeg kunne ha valgt fritt. (Det er altså ikke ferdighetene mine det skorter på! *fniser og holder jugekors*)


2 kommentarer:

  1. Du lager så fine kort. Skal komme hit og titte flere ganger

    SvarSlett
  2. Nydelige kort!! Du skal absolutt ikke ha komplekser for hvordan du behersker Promarker-tusjene, for det er superbra! Fargeleggingen din er kjempefin :-)

    Herlige motiver og mønsterark du har brukt!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥