mandag 6. april 2009

Svigermor 60 år

Svigermor fylte 60 år forrige uke og Mannen minsin bestilte et album til henne. Tilslutt telte det 22 sider!! Hilsen og bilder fra barn, svigerbarn, barnebarn, mor og ektemann. Fikk av forskjellige årsaker ikke begynt tidsnok så det ble ett intenst prosjekt og jeg følte meg helt tom for kreativitet etterpå så kort-o-mania oppgaven ble stusselig fra min side denne uken. Viser frem forsiden, innsidene ble rett og slett for personlige syns jeg. På skiltet står den "50 åra" og "Veien videre"



Kjøpte meg "Bind it all" på impuls, tenkte det kunne være en fin bursdagsgave til meg selv og nyttig til albumet til svigermor. Laget en post-it mappe til henne av favoritt arket mitt fortiden: Lekkert syns jeg (og klarer som vanlig ikke å stjæsje det bort...)



Innsiden fikk bilde av hennes kjære hund og Fredriksen . Post-it lappene var ikke innkjøpt da bilde ble tatt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥