mandag 30. mars 2009

Bestilings kort

Fikk "bestilling" på 2 kort på fredags kvelden:

Ett nyfødt kort:






Syns fødelsdataene ble for dominante, men limt var limt... Ellers er jeg fornøyd med kortet! Det er tenkt at giverne skal skrive hilsen i midten av kortet.

Kort nr 2 var et bursdags kort til denne skjønne karen:



Liker det enkle ved kortet. Syns bilde var så dekorativt at jeg syns det fortjente å dominere kortet.

Er ikke helt fornøyd med venstre innside, så den er limt "forsiktig" slik at giveren kan fjerne det. Det er ikke alltid ting blir man ser det for seg.. Har litt liten tid akkuart nå så fant ikke på noe annet, en hvit side til ble for kjedelig. Bamsen er embosset med blått pulver, søt liten kar..



Takk for oppdraget!

4 kommentarer:

  1. Så fine de ble!! Gleder meg til å gi de bort!!! :D

    SvarSlett
  2. Så bra at du likte de.. Nyfødt kortet så ikke så krøllete ut som det ser ut som på bilde altså!

    SvarSlett
  3. Så flink du er å lage kort!!! Jeg lager også kort... men det er bare når det MÅ gjøres... men jeg synes det er veldig gøy.
    Jeg kommer til å titte innom her igjen ja :-))

    SvarSlett
  4. Det blå kortet var bare nydelig...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥